Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Mat, Mat skoj

Kategori: Buzzador, Jag och familjen

Nu är den här!! 
 
 
 
 
Som BUZZADOR har jag fått chansen att prova ovanstående. Nu är den här och massa spännande recept och goda ingridienser stod vid dörren gjorde den, då vi var på dans vid leveransens tid som är måndagar 17-22. 
Då var den här! Vår första matkasse. Spännande att se vad det blir av det här!  #linasmatkasse #matlagning #middag #vardag  #matkassebuzz #buzzador 

Veckans meny i Linas Originalkasse vecka 45
A Snabb:   Ugnsbakad lax med sojavinägrett, pak soi och lime
B Tuff:   Senapskryddad pannbiff med coleslaw på rotselleri och äpple
C Medel:   Grekisk fläskkarré med tzatziki och medelhavssallad
D Snabb:   Pollo alla Cacciatore med papardelle
E Medel:   Mexikansk grönsakspizza med tacotopping
 
Detta var med
 
Kommentera inlägget här: