Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Snart dax och jag LÄNGTAR

Kategori: Jag och familjen

Artisterna i Melodifestivalen 2014

Bidragen presenteras i bokstavsordning – ej startordning.

Deltävling 1: Malmö 1 februari

1. YOHIO – "To the End"
2. Mahan Moin – "Aleo"
3. Linus Svenning – "Bröder"
4. Elisa Lindström - "Casanova"
5. Alvaro Estrella – "Bedroom"
6. Ellen Benediktson – "Songbird"
7. Sylvester Schlegel – "Bygdens son"
8. Helena Paparizou – "Survivor"

Deltävling 2: Linköping 8 februari

1. JEM – "Love Trigger"
2. The Refreshments – "Hallelujah"
3. Manda – "Glow"
4. Panetoz – "Efter solsken"
5. Pink Pistols – "I Am Somebody"
6. Sanna Nielsen – "Undo"
7. Little Great Things – "Set Yourself Free"
8. Martin Stenmarck – "När änglarna går hem"

Deltävling 3: Göteborg 15 februari

1. Outtrigger – "Echo"
2. EKO – "Red"
3. Oscar Zia – "Yes We Can"
4. Shirley Clamp – "Burning Alive"
5. State of Drama – "All We Are"
6. CajsaStina Åkerström – "En enkel sång"
7. Ace Wilder – "Busy Doin’ Nothin’"
8. dr. alban & Jessica Folcker – "Around the World"

Deltävling 4: Örnsköldsvik 22 februari

1. Alcazar – "Blame It On The Disco"
2. I.D.A – "Fight Me If You Dare"
3. Janet Leon – "Hollow"
4. Ammotrack – "Raise Your Hands"
5. Josef Johansson – "Hela natten"
6. Linda Bengtzing – "Ta mig"
7. Ellinore Holmer – "En himmelsk sång"
8. Anton Ewald – "Natural"

 

ÅÅ så mycket lovande!!

Kommentera inlägget här: