Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Olivia 4 år

Kategori: Dottern Olivia, Jag och familjen

 
 Jag har svårt att hänga med i tiden, att min minsta lilla tjej är 4 år är helt overkligt, vart tar tiden vägen.
Hon grattades traditions enligt på morgonen med paket, okristligt tidigt då jag börjar jobba 07 i Falköping.
Paketen var uppskattade !
Hon fick bland annat, 2 vatten pistoler, en prenumation på Kalle Anka, stora vatten färger och nya färgpennor, en stor hoppeboll, av sin farmor fick hon en Monster high docka, och av gudmor pjamas och prinsess sängkläder, mormor och morfar gav ett par tights och 2 klänningar. Även gammelmor Siv har sänt 200 kr att köpa nya sago böcker eller spel för och det var toppen för nya böcker beöver vi.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: