Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Barnkalaset

Kategori: Dottern Olivia, Jag och familjen

Denna där stora tjejen har ju haft kalas.
 
 
Det var ett högljutt barnkalas i riktigt kalas anda med bullar och muffins saft och läsk glass och strössel, massa spring och hopp och lek och en massa paket samt ....sätta svansen på hästen. Uffe var konstnär och jag har gjort alla svansar med namn och kludd.
 
 
Alla hade kul och det avslutades med skattjakt inne då regnet öste ner då och då, och nu var ett sådant tillfälle.
 
 
 
 
Även här var alla paket uppskattade allt från egenhändigt tillverkade armband till en kul bok och mega såpa bubbel mix och glittriga paljetter och ringar. Samt massa fint till håret och stuttsbollar så nu dunsar hela tiden här hemma.
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Mamma/Mormor säger:
    2013-07-04 | 19:24:48

    Snygg häst, goa bullar finns det mer av dom kan dom få komma med hem till oss. tihii

Kommentera inlägget här: