Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Nu är hon tidigt ute

Kategori: Jul

Men för alla ni som känner mig så är detta inte alls så tidigt, men som min mamma säger, att spela i alla fall inte julmusik innan du fyller år ( 18 nov. ) Nja skall försöka.
 
Men jag har börjat planera lite julpyssel och i år blir det inte lim och röd grönt silvrigt glitter, fy fad det dräller överallt.
 
Utan något i denna stilen men mer juliga.
 
 
 
 
 
Även dessa kommer vi ge oss på 
 
 
Samt egna advents ljusstakar till barnen av toarullar
 
 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2012-09-09 | 15:16:55

    Haha! Du är ju kul du! Jag är glad om vi kommer hinna fira någon jul överhuvudtaget i år.

  • Lena Alteg säger:
    2012-09-09 | 15:33:18

    Annika det är seriöst jätte viktigt med sådana förberedelser.

  • Annika säger:
    2012-09-09 | 22:39:19

    Jo, jag vet att du tycker det! Jag brukar hålla mig till det jag vill ha bakat. Pyssel kommer vi aldrig till även om det är kul!

Kommentera inlägget här: