Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Tror detta är min nya favorit

Kategori: Allmänt

Myrr till utvattning


Myrr till utvattning

Förpackning

100 ml

Ingredienser

 

Innehåll: Deltamethrin   7,5 g/l

Dokumentation

 

Beskrivning

Myrr till Utvattning

Effektivt myrmedel för att utrota myrbon genom utvattning direkt i myrboet.

 

För användning utomhus på terrasser, trädgårdsgångar och stenläggningar där myrorna etablerat bon.

 

Barn och husdjur kan beträda området när medlet torkat in.

 

Förvaras frostfritt och ej i solljus.

 

Hållbarhet: Produkten är hållbar minst i 4 år från det produktionsdatum som är angivet på förpackningen.

När använda?

jan
feb
mar
apr
maj
jun
jul
aug
sep
okt
nov
dec

Dosering

Utvattning: 40 ml blandas i 10 liter vatten till 10 m2

Att spruta ut med trädgårdsspruta: 50 ml i 2,5 liter vatten till 50 m2

KOMMENTARER:

  • Gabbi säger:
    2011-05-26 | 13:35:24

    hoppas du har läst säkerhetsdatabladet....

  • Gabbi säger:
    2011-05-26 | 13:36:23

    hoppas du har läst säkerhetsdatabladet....

  • Gabbi säger:
    2011-05-26 | 13:38:07
    Bloggadress: http://gabriellavestin.blogspot.com

    Läs säkerhetsdatabladet, jag hade inte velat ha det hemma i min trädgård.

  • Lena säger:
    2011-05-26 | 16:18:11

    Ja men det säljs i vanliga affärer och det får det inte om det inte skulle vara godkännt sen har vi det på utsidan häcken mot asfalten så inte i trädgården. Och MYRORNA ÄR BORTA! sen har alla bekämpningsmedel sådana texter.

Kommentera inlägget här: