Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Nya UV dräkten

Kategori: Dottern Cornelia

Ja Cornelia har fått en UV baddräkt så hon kan leka ute i sommar och plaska i vatten bäst hon vill, helst vill hon nog bada i morfars pool, springa i vattenspridaren och busa runt.
Men hon gillar ju dräkten så mycket den är ju så mjuk och smidig att ha på sig så den har redan använts flitigt.


Försök inte ta av mig den för då sticker jag, kanske inte smidigaste plagget dagtid då blöjor kan tänkas behövas bytas.



Funkar även som städkläder då mamma och pappa möblerar i min säng så de kan dammsuga.

KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2009-06-05 | 19:30:16
    Bloggadress: http://dismonia.blogspot.com

    Vilket fint namn din dotter har! Min dotter heter också Cornelia, men hon är 8år S



    (Juligruppen på AFF)

Kommentera inlägget här: