Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Hur är det igentligen med allt

Kategori: Allmänt

Jo stygn är tagna har fortfarande sårtejp men det känns nästan helt som vanligt.
Cornelia och jag har det bra här på dagarna vi gör lite turer till familjecentralen och till Konsum eller dit vi behöver annars så promenerar vi eller bara tar det lungt, hon har börjat rulla nu det är kul så vi tränar och tränar.
Mannen min har fått ett nytt jobb han är så glad och det förstår jag det är en helt nybyggd butik och han får välja all personal själv, den nya butiken öppnar troligen i mitten av mars.
Katterna leker och stojar ibland lite för livat och då åker något i golvet men det går oftast bra, de sover sen sött ihop rullad mot varandra.
På Lördag har vi dop av söta lilla Cornelia det skall bli kul hoppas allt går som tänkt.
Kommentera inlägget här: