Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Digster musik tjänst

Kategori: Allmänt

Vill ni som jag prova premium paktet hos Digster gratis i 6 månader så skicka ett PM. 

Digster är alltid gratis men som Buzzador får jag prova Digster Premium kostnadsfritt i sex månader. Det innebär att jag får tillgång till fler spellistor och framförallt spellistor gjorda av kända artister som till exempel Rihanna och Lady Gaga.

Ni känner mig vid det här laget och vet att jag är buzzador och vad det innebär och att jag buzzar allt möjligt här.



http://www.digster.se/

Har spel listor som passar alla och alla tillfällen som 

  • Avslappning
  • Barn
  • Högtid
  • Middag
  • Mingel
  • Party
  • Romantik
  • Träning

    Det kostar inget så testa
  • Kommentera inlägget här: