Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Grill säsong

Kategori: Allmänt

Man kan inte undvika att ha märkta att det är varmare ute och alla - de flesta - har börjat grilla ute. Jag tycker att det luktar grillat vart man än går bara solen är framme. Själva har vi grillat 3 ggr och den fjärde blir idag på grillfest hos bekanta, man tar med det man vill grilla och de har resten. Solen skiner och jag har solat suttit ute och läst tidningen igår och idag. Det är lyxigt efter denna helt jätte tråkiga vintern och den konstiga våren. Har planterat lite frön och har även hunnit skola om dem, man får passa på och göra sånt som man kan göra i solen.
Måste rekomendera http://www.tasteline.com nu i grilltider och även övrig tid bara så att ni kan hitta på något nytt för hur lätt hamnar man inte i de gamla spåren när man skall hitta på dagens mat.

Skrållan den lilla katten har ni blivit konsult som min far säger och får nu vara ute med den stora katten Chili som också är konsult, men det har han ju varit ett tag. 

Ut i solen med er nu ha det bra för det har vi.

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2008-04-28 | 12:57:48
    Bloggadress: http://nuskamanjutydligenblogga.blogg.se

    Åååå lyllosar. Vi har inte kunnat grilla en enda gång i år. Det är egentligen bara från denna helg som vi börjat få fint väder. Men nu har vi köpt sommarstuga som vi får tillträde till på söndag. Det är inte helt otroligt att det firas med lite grillning och bubbel ;)

  • Lena säger:
    2008-05-16 | 11:35:53

    Hoppas att det blivit bubbel och grill vi de här laget kram Lena

Kommentera inlägget här: