Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Så regnar det igen ha ha ha

Kategori: Dottern Cornelia

Ja då var det fina vädret borta igen men det gör inget vi har nu hunnit fixa i Cornelias rum.



Hon älskar sina lådor i blått och svart som hon kan dra ut och hitta gossedjur och klossar och leksaker i, samt att de är lätt att plocka undan bara i med grejerna i lådorna och golvet blir rent och lätt att damsuga. 



Denna lilla trollunge är det sötaste mamma Lena vet.

KOMMENTARER:

  • Pia med Nea säger:
    2008-08-14 | 12:05:30
    Bloggadress: http://piapoo.bloggsida.se

    Hej!



    Kikar in en sväng till Er! Vad fint Ni har här.

    Kommer tillbaka snart...

    Kram

  • Lena säger:
    2008-08-21 | 11:44:37

    Tack så mycket du är välkommen tillbaka

  • anita säger:
    2008-08-30 | 22:00:38

    Hej!

    Vi har inte träffats förut, men jag kommer från Ottravad och kör förbi ert hus ibland, oftast med cykel. Snubblade över din blogg och tänkte bara säga hej till dej, kul att träffa nån "hemifrån" ute i cyberrymden. Själv bor jag i Göteborg, men kommer så ofta jag kan hem till föräldrarna och min bror med familj. Gullig flicka ni har och huset som jag alltid har tyckt är vackert har ni fixat till jättefint.

    Vi får se om vi ses i verkligheten framöver.

  • Lena säger:
    2008-09-02 | 10:35:36

    Kom och knacka på härnäst så får vi ses mvh Lena

Kommentera inlägget här: