Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Augusti

Kategori: Geocaching

Ja det vet ni ju alla att man fick souvenirer under augusti månad, och det är ju lätt att vara efter klok, jag skulle inte satsa på detta då jag såg det som ganska omöjligt så dag 3 en obokad dag men massa möjligheter valde jag att inte logga en burk eller valde och valde det blev så och det gjorde mig inget då ….jag skulle ju ändå inte hålla på med sådant….som att jaga mål, souvenirer, ftf ….skit fick jag då den 3 aug var den enda dagen vi missa, SURT SA RÄVEN OM RÖNNBÄREN!! 

 

Den 29 augusti så blev det nästan ingen burk men då var mannen måttligt glad och som mitt inlägg på FB som lyder …Nu blev mannen arg när jag sa att vi inte får någon souvenir i dag……vad i helvete…vart har vi närmaste burk……ja han har åkt nu 21,40 med ficklampan och gps en……vi missade inte den dagen!!

Hur har det gått för er andra?

Hur var era ansatser i början?

Var någon dag extra jobbig?

Min tanke var att klara minst hälften av dagarna och det klarade ju vi, men som sagt hur tänkte jag den 3 aug…..

Kommentera inlägget här: