Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Morsdag

Kategori: Jag och familjen

I fredags vid 10 tiden lämmnade jag lilla Cornelia med mormor och morfar så de har varit i stockholm i helgen på 6 års kalas hos kussinen.  Hon verkar ha haft gätte kul och har fåt en tatuering på armen ..... gnuggis. Hon kommer nu snart med mormor och morfar hem igen så blir det morsdag middag här hos oss.

Jag och mannen min, firade i fredags 5 år som gifta och det med lugn och ro hemma och bara våran minsting Olivia. Vi åt gott och drack gott och avslutade med prinsesstårta, även våran bröllopstårta var en prinsess men vit dock. Vi hade även hyrt film då vi båda är nördar i den katigorin.

På Lördagen åkte vi en sväng till Jönköping och köppte nya bröllops sängkläder mm. Sen åt vi upp resten av tårtan. Var ute lite och cyklat trehjuling med Olivia. Inne busade och lekte vi kuragömma med Olivia och blev bjudna på mat av henne, och fick även höra lite sång.

Söndagen började med mera kurragömma då det är det roligaste liten vet.
Sen åt vi frukost och gick ut och städade igaraget byggde ihop lagerhyllor i plåt och fick upp massa som ståt på hela ena garaget sidan så nu kan kan så gott som köra in 2 bilar bara en hög med till tippen skräp kvar.

Olivia har cyklat massa trehjuling och har nu fattat hur man trampar och kommer frammåt själv, dock inte ork att klara uppförsbackar.

Jag har sått rädisor morötter roccola mm.
 
Kommentera inlägget här: