Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Pro Plan kattmat...... Buzzar

Kategori: Allmänt

Purina Pro Plan Kattmat har vi testat ett tag hemma nu då jag är som jag skrivit om flera gånger tidigare en Buzzador och får ju hem då och då varuprover som jag delar med mig av och testar och gör lite reklam för. Denna gången var det just kattmat och jag hade nyss hämtat hem en påse med annan kattmat från mina föräldrar samt ade vi hade hemma och nu oxå Pro Plan så jag tog 3 nya rena skålar och hälde lite av varje i skålarna en sort i vadera och vilken tog slut under natten jo den nya gosiga bjudmaten från Pro plan den föredrog dem helt klart  ( eller om det var nyhetens behag ) Har även gett bort till några och fått bra respons om att katterna gillat de där oxå. Dagen efter testet fick det bara Pro Plan och vatten, de gick bra det oxå.







 

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2011-06-21 | 14:16:01

    Jag har ju glömt att tacka för påsen som kom i brevlådan! Tack så mycket! Här slank maten ner utan problem med!

Kommentera inlägget här: