Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Bokrea

Kategori: Jag och familjen

Ja lite har jag handlat på bokrean bland annat 7 böcker till barnen som de kommer kunna ha själva när de skall börja läsa, som har stora bra bokstäver och ca 80 sidor / bok och de är alla sju veckoälvorna

http://www.barnbokhandeln.com/85-veckoalvorna

sen har jag oxå köppt 2 Leif GW Persson böcker till mig

samt till mig och mannen

http://www.bokus.com/bok/9789186263232/tradgard-sa-gor-du/

och den rekomenderar jag varmt suttit och kollat ch läst massor och den har allt jag behöver och lite till, lättförstålig massa bra tips och har med allt om jorden, årstiderna, plantering,växter för olika ställen, fruktträd, krukor och gräsmattan.
Bra upplägg på den är det oxå!

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2011-02-24 | 20:44:07

    Vilken fin trädgård ni kommer få nu när du fått tag i en sådan bra bok. Kanske jag skulle kolla upp med så att vi kan få ordning på vår med?!

  • Lena säger:
    2011-02-28 | 09:52:31

    Ja den var över förväntan, annars brukar jag tycka att de innehåller typ samma hela tiden de där blomm och trädgårdsböckerna passa på nu när det är rea!

Kommentera inlägget här: