Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

23 December

Kategori: Jag och familjen

Detta är första gången jag står för julen och vi blir 12 som firar

Mamma
Pappa
Storebror Lars
och min familj på 4 såklart
Gammelmor ( min farmor )
Farbror Bo, Med fru och 2 barn ( i någotsånär vuxen ålder )

Vi har här hemma ( läs till 85% jag ) har städat skurat och fixat, granen är klar som ni sett nedan.
Bakat har vi gjort med mina föräldar, pepparkakor och lussekatter.
Glögg har vi smakat och pepparkakorna var goda till. Barnen ger upp sina rum åt översovande gäster och flyttar ner till oss på nedervåningen. Bastun är städad och klar om någon känner för det och skinkan blev klar i går.

Önskelistan från min del var föar första gången svår att skriva men det blev lite bra grejor så vi får se vad det blir.

Jag jobbar ju 17-22 idag så de kommer att komma alla utan farbrors familj i dag runt 15 så de kan ha barnen sen kommer pappa Ulf hem vid 18 tiden och ser til att alla får risgyns gröt, mormor och morbror Lars får pyssla nejlikor i apelsiner med barnen, min bror är den barnkäraste jag vet och han är även Olivias gudfar, han är en bra pyssel morbror.


God Jul på er alla önskar vi i Folkabo!! 


Kommentera inlägget här: