Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Öland

Kategori: Jag och familjen

Vi har ju varit en snabb visit på öland !!

Vi skulle åka söndag kväll och stanna till Fredag morgon men jag har haft ont i foten och hade läkartid på måndag vid 15 så vi låste huset och åkte till öland via doktoktorn vid 14,30 måndag vid 19 tiden var vi framme och det var skönt väldigt fint hus som min mamma fått låna genom sitt före detta jobb ( pensionär och de får låna stugorna företaget äger på lågsesong).
Var uppe och snackade med mina föräldrar som var med till 01 och sov sen till 07,30 då dotten som då fylde 2 år ville vakna och då fick man ju ha paketöppning i sängen -så gör vi alltid när man fyller år- frukost och iväg till djurparken som öppnade 11 var där i 3,5h det var så mysigt massor av djur och inga var blyga och trots off seson så var det några till besökare där.
Handlade mat på vägen hem, och bakade tårta när vi kom hem, sen gick vi på strandpromenad och åt middag när vi kom hem.
Nästa dag åkte vi kustväg norr ut och kollade på raukar och åt mat på en mysig restaurang som var i en Väderkvarn satt dock ute då det var soligt och fint.
Lagade mat när vi kom hem och sen tog vi det lungt igenoch morgonen därpå städade vi och åkte hem.


Han kunde klappa händerna så gjorde vi det gjorde han det!


Så fina kissar!


Här åt vi.


Morfar och Cornelia på hög höjd.


Öländska raukar.
Kommentera inlägget här: