Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Mors dag, mm.

Kategori: Jag och familjen

Jag som hoppats på att bäbisen ville komma på mors dag, men det verkar inte så. Jag har ändå gjort vad jag kunnat gått i trappor, och igår klippte jag allt gräs som behöver klippas med handgående gräsklipparen, och planterat om massa blommor, plantor. Allt jag fick var så förbannat ont i ryggen att jag knappt kunde gå .... jätte bra wow.

Grattis till min mamma vill jag ialla fall säga.  GRATTIS mamma Ulla !!

Jag har ioch för sig köppt min egna morsdag present men det är ju bra, då får man rätt, jag fick idag av Cornelia ett par silverörhängen med en borstad boll längst ner snygga från Guldfynd.  Tack tack !!

Har vattnat i trädgården och hängt tvätt idag och mannen tvättar bilen.

Det börjar komma upp fina små grönsaker i landet nu och de skall bli så gott att få smaska primörer snart, egenodlat är godast! Det har hitills blivit sått, morötter, broccoli, rädisor, sallat, senapskål, rödbetor, rosmarin, dill, persilja. Och de är nu dessa som tittar upp.

Är trött på att vara i detta tjocka graviditets stadie, samlar på mig vatten och det ömmar i fötter, rygg och ja lite över allt i de nedre regionerna. Så nu är det välkommet att titta fram när man vill, the sooner the better.


KOMMENTARER:

  • Mamma Ulla säger:
    2009-06-01 | 23:17:02

    Tack för hågkomsten på Mors dag

Kommentera inlägget här: