Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Mycket värkarbete igår

Kategori: Jag och familjen

och fortfarande inten bäbis!!!!!!!  Nu vill jag att den tittar ut så vi får se vad det är fören trög filur där inne.

Annars så regnar det massa och det är inte så kul, då midsommar är i morgon.
Uffe jobbar bara dagen ut sen är han hemma i helgen de skall bli skönt kanske barnet tittat fram då, håller tummarna, gör gärna det ni oxå. Annars måste han jobba 1 vecka till innan semestern träder in.

Själv blir jag rastlös på min stora mage som visst ger en och annan värk just nu, men inget som får mig att skrika yippie nu kommer barnet,!!! woho ..... men kommer väll inte fatta när det är dax, och kommer därför föda hemma eller i bilen.

Glad midsommar på er alla!!!  skriver inte imorgon om inte bäben tittat ut förstårs.

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2009-06-18 | 13:17:33

    Ååå jo det blir nog en midsommarbebis ska du se. Jag håller tummarna för er!!

Kommentera inlägget här: