Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Första obligatoriska läkarbesöket

Kategori: Dottern Olivia

Nu är det dax för Olivias första läkar kontroll på bvc.



Vi skall i morgon vid 11 tiden åka dit så hon kan bli klämd och känd på, inget jag ser fram emot och inget jag vill då vi inte gillar läkaren men liten ort och bara en läkare, grejen är att han är sjuk, parkinsson så han skakar hela tiden, och så ser det ut som om han skall tappa barnen och han luktar sprit men det är tydligen inte det, sen vägrar han ta medecinen så han går ostadigt och ser fumlig och full ut. Inget fel med att var sjuk, men ta då medicinen eller jobba inte med små barn, nyfödda små sköra saker.



Hade ingen förvarning när vi skulle på första kontrollen med dottern snart 2 år utan trodde jag skulle dö av vad jag såg med fumleriet och skakandet, tog detta sen med bvc tanten på besöket veckan efter och det var då hon förklarade sjukdomen.
Kommentera inlägget här: