Bloggiblogga

En blogg om mig, min familj och mitt stora intresse Geocaching.

Min underbara älskling Ulf

Kategori: Jag och familjen

Han är det bästa som har hänt mig och han bevisade det igen igår på Alla hjärtans dag då jag fick ett fint fång färglglada Tulpaner samt Alladin Hjärtcholkad och Eros Ramazzotti E2 cd`n som jag så gärna ville ha. Han är så söt och go, omtänksam och han gör mig lycklig. Vi har nu haft 5 underbara år tillsammans och snart varit gifta i 2 år. Reflekterade tidigare denna månad över vad som hänt under dessa år och svaret blev massor tex. har vi flyttat från Stockholm till Tidaholm via några månader i Falköping. Jag har hunnit med en sväng i ett storhushåll kök mellan mina bygg jobb. Ulf har nyss bytt tillbaka till Coop i Falköping efter ett år i Tidaholm, den nya butiken är sprillans ny och större, en kul utmaning.  Vi har köppt hus (7 st närmare bestämt) vi har 2 underbara katter Chilli och Skrållan och det bästa av allt vi har fått en underbar dotter Cornelia - idag 5 månader. Vi har också rest en del bland annat till Thailand 2 ggr och till Indien båda ställerna har varit underbara och händelserika fina platser att semestra på. När vi var i Indien friade den ovannämda underbara mannen och jag sa självklart JAAA.
Så jag hoppas nu  på att få minst 50 år till av lycka med min familj min älskade Ulf som jag kommer gråta mot den dagen barnen flyttar hemmifrån men inte förens om 20 år si sådär.
Hoppas att ni andra också haft det bra på Alla Hjärtans dag och kram på dig Erika för att du ringde och gav puss och kram igår du är ju så söt. 

 
Kommentera inlägget här: